Πέμπτη, Φεβρουαρίου 15, 2007

Έμμισθοι Δολοφόνοι

Το κείμενο που ακολουθεί μας ζητήθηκε να δημοσιευτεί στη Πικραλίδα από κάποιον ανώνυμα. Η αλήθεια είναι ότι τα post που συνηθίζουν να ανεβαίνουν από εδώ δεν είναι ειδησεογραφικού χαρακτήρα αλλά παρόλο που και οι ενστάσεις μου , κι όχι ακριβώς αντιρρήσεις ,στο συγκεκριμένο κείμενο είναι αρκετές , επέλεξα να το δημοσιεύσω προσθέτοντας και την δικιά μου γνώμη γιατί είναι ένα έναυσμα για μια περαιτέρω συζήτηση.

ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ

Μεσημέρι Κυριακής, κατάστημα έβερεστ στο Μαρούσι, ληστεία, αστυνομικοί, συμπλοκή, ένας ΝΕΚΡΟΣ.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή (σύμφωνα με τα media) …

Στις 15:45 δυο άτομα εισέβαλαν στο κατάστημα επί της λεωφόρου Κηφισίας. Σύμφωνα με τους υπαλλήλους φορούσαν κουκούλες και κρατούσαν όπλα. Άρπαξαν 200 ευρώ από το ταμείο και τράπηκαν σε φυγή.

Στο κατάστημα την ώρα εκείνη βρίσκονταν δυο αστυνομικοί της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας με πολιτικά, οι οποίοι είχαν κάνει διάλειμμα από την υπηρεσία τους και έπιναν καφέ.

Μόλις άκουσαν την ταμία να φωνάζει «βοήθεια, ληστεία» και είδαν τους ληστές που είχαν βγει να απομακρύνονται κατευθυνόμενοι προς την οδό Πάρνωνος, ένα σκοτεινό στενάκι στα δεξιά της Κηφισίας, τους ακολούθησαν.

Σύμφωνα με την αστυνομία, ο ένας από τους κουκουλοφόρους πρότεινε το όπλο του εναντίον του ακάλυπτου αστυνομικού και ο συνάδελφός του που ήταν καλυμμένος, τον πυροβόλησε με αποτέλεσμα να τον τραυματίσει θανάσιμα.

Ο δεύτερος ληστής άρπαξε το πιστόλι του συνεργού του που είχε πέσει στο έδαφος και εξαφανίστηκε. Στη σύγχυση που δημιουργήθηκε κανείς δεν είδε με τι μέσο διέφυγε.

Ωστόσο από τις μέχρι τώρα έρευνες της αστυνομίας δεν έχει προκύψει αν ο δράστης ήταν αυτός που είχε το όπλο. Πάνω του βρέθηκαν 200 ευρώ, η λεία της ληστείας. Ενώ περισυνελέγησαν και δύο κάλυκες από το όπλο του αστυνομικού, πράγμα το οποίο αποδεικνύει πως ο ληστής δεν χρησιμοποίησε το όπλο του. Ο ιατροδικαστής που εξέτασε τον άτυχο άνδρα έκανε λόγω για δύο τραύματα από πυροβόλο όπλο, ένα στο πόδι και ένα στο μάγουλο. Λίγα μέτρα από το σημείο όπου έπεσε νεκρός από τα πυρά των αστυνομικών, βρέθηκε και το αυτοκίνητο με το οποίο είχαν φτάσει στο συγκεκριμένο σημείο οι ληστές και με το οποίο θα διέφευγαν.

Την κράτηση του αστυνομικού που πυροβόλησε και σκότωσε 32χρονο διέταξε αργά το βράδυ ο εισαγγελέας, όπως ανέφεραν πληροφορίες. Ο αστυφύλακας που ενεπλάκη τυχαία στο περιστατικό υποστήριξε ότι βρισκόταν σε νόμιμη άμυνα, αλλά το γεγονός πως δεν βρέθηκε το όπλο του θύματος (το άρπαξε ο συνεργός και εξαφανίστηκε, όπως λέει ο αστυνομικός) και ότι δεν βρέθηκαν κάλυκες πλην των δύο που έριξε ο αστυνομικός οδήγησαν τον εισαγγελέα στο να διατάξει την κράτησή του και σήμερα αναμένεται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα δίωξης.

Ο αστυνομικός που τον πυροβόλησε και τον σκότωσε κατέθεσε ότι τον πυροβόλησε όταν έστρεψε το πιστόλι του σε βάρος του συναδέλφου του. Το πιστόλι του δεν βρέθηκε. Το πήρε ο συνεργός του, λένε, που εξαφανίστηκε πάνω στη σύγχυση και αναζητείται.

Τελικά ο εισαγγελέας του άσκησε ποινική δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση καθ' υπέρβαση των ορίων της άμυνας.

… και ας τα εξετάσουμε (σύμφωνα με τη λογική)

Διαβάζοντας κανείς τα παραπάνω καταλαβαίνει πως η υπόθεση βρωμάει.. Σε καμία περίπτωση ο συνεργός δε θα έσκυβε να πάρει το όπλο από τον δολοφονημένο χάνοντας χρόνο για τη διαφυγή του και μάλιστα την ώρα της συμπλοκής. Επίσης στο σημείο βρέθηκαν μόνο οι κάλυκες από τις σφαίρες του μπάτσου τη στιγμή που ο ίδιος ισχυρίστηκε πως ο ληστής το τράβηξε και γι’ αυτό του έριξε. Άρα δεν υπήρχε όπλο (αλλά ακόμα και να υπήρχε, αφού δε το χρησιμοποίησε) και καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως πρόκειται για μια ψυχρή δολοφονία.

Βέβαια όπως ήταν φυσικό η υπόθεση θα κατέληγε κάπως έτσι…

Ελεύθερος χωρίς την επιβολή περιοριστικών όρων αφέθηκε μετά την απολογία του ενώπιον του ανακριτή ο αστυνομικός της Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας, ο οποίος κατηγορείτο ότι σκότωσε, σε καταδίωξη, ληστή του ταχυφαγείου Everest στο Μαρούσι.

Ο αστυνομικός, που κατηγορείται για ανθρωποκτονία από πρόθεση καθ' υπέρβαση των ορίων άμυνας, υποστηρίζει ότι δεν είχε πρόθεση να σκοτώσει το ληστή.

Αποδίδει δε, το θανατηφόρο τραύμα στο κεφάλι του θύματος, στο ενδεχόμενο ο ληστής να γλίστρησε, με αποτέλεσμα η σφαίρα, που προοριζόταν για τα πόδια, να τον βρει στο κεφάλι.

Το κράτος μιλάει για έρευνες και για Ένορκες Διοικητικές Εξετάσεις. Προσπαθούν να μας πείσουν πως η δικαιοσύνη απονέμεται ισότιμα σε όλους. Πότε όμως πλήρωσε κανείς για τις «τυχαίες εκπυρσοκροτήσεις» των ένστολων δολοφόνων; Ποιος πλήρωσε για τις εκατοντάδες δολοφονίες μεταναστών στα σύνορα από νάρκες και σφαίρες και στο Αιγαίο; Ποιος έχει πληρώσει για τα εκατοντάδες θανατηφόρα εργατικά ατυχήματα που συμβαίνουν κάθε χρόνο στα κάτεργα των εργολάβων; Ποιος πλήρωσε για το «παραδικαστικό κύκλωμα»; Ποιος έχει πληρώσει όλα αυτά τα χρόνια για τα τόσα χρηματιστηριακά «σκάνδαλα» στον επιχειρησιακό τομέα;

Αντίθετα το κράτος είναι αυτό που εξαντλεί όλα τα δυνατά μέσα καταστολής στην κοινωνία και σε αγωνιζόμενους ανθρώπους. Φυλακίζει, βασανίζει, απαγορεύει, ελέγχει.

Από τις ζαρντινιέρες μέχρι τις εν ψυχρώ δολοφονίες η κρατική βία ασκείται ανεξέλεγκτα.

Ας αναλάβουμε και εμείς το κομμάτι της κοινωνικής αντιβίας που μας αναλογεί!

ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ

Η ΣΙΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΗ

Η άποψη μου έτσι απλά για τους αστυνομικούς είναι ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχει αυτό το επάγγελμα. Τόσο απλά. Διότι δεν μπορώ να πιστέψω σε καμία περίπτωση πως υπάρχουν άνθρωποι ανώτεροι ή κάτι τέτοιο τελοσπάντων από άλλους . και από κάτι που ακούγεται τόσο χαζό και παιδικό πηγάζει η όποια αντιεξουσιαστική μου ιδεολογία.

Ακούστηκε παραδείγματος χάριν ότι σαν μπάτσος της αντιτρομοκρατικής θα έπρεπε να είναι έτσι εκπαιδευμένος ώστε να διακρίνει τις περιπτώσεις – να ψυχολογεί και άλλες τέτοιες μπούρδες. Είναι δυνατόν ; Λες και είναι ο θεός ή μήπως παίρνει μαθήματα προφητείας - μαντείας ή ψυχολογίας ;;; Από αναρχικούς και αντιεξουσιαστές να ακούγονται τέτοιου είδους απόψεις είναι κρίμα… Πως τελικά ορίζεται τον άμπατσο κόσμο με τέτοια πιστεύω (θεοποιώντας τους) ; Πιστεύοντας ότι με εκπαίδευση κάποιος μπορεί να γίνει κάτι παραπάνω από άνθρωπος ;

Λοιπόν για το συμβάν έχω να πω πως όντως φαίνεται ακόμη και σε έναν ανίδεο πως έχουν ειπωθεί μάλλον αρκετά ψέματα στην ομολογία. Μα εγώ δεν θα σταθώ σ’ αυτά καθώς ούτε ανακριτής είμαι , ούτε δικαστής μα ούτε και μπάτσος και ούτε επιδιώκω να γίνω. Άλλωστε έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους στα στοιχεία ήδη πολλοί και ανάμεσα τους αυτός που έγραψε το πάνω κείμενο. Μόνο μια σημείωση: Το αν είχαν όπλα ή όχι θα πρέπει λογικά να είναι πολύ εύκολο να μαθευτεί αφού τα everest θα είχαν σίγουρα κάμερα και επίσης από τις μαρτυρίες των υπαλλήλων. Απ’ ότι διάβασα πάντως οι υπάλληλοι δήλωσαν πως είχαν στην κατοχή τους όπλα. Θα πει τώρα κανείς «για 200€ θα είχαν ψεύτικα» και άλλα τέτοια λες και έχει καμία σημασία αυτό. Στο indymedia λοιπόν διάβασα το εξής:

ΔΕΝ ΕΊΧΑΝ ΟΠΛΟ;;;

από ΝΑΚΟΣ 2:35μμ, Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2007

Και με τί κάναν την ληστεία με ομπρέλλα;;;Υπάρχουν μερικοί κανόνες ακόμα και στις ληστείες όπως παντού.Να είμαστε ρεαλιστές.Απο την στιγμή που κρατάς όπλο ακομη και ψεύτικο είναι γνωστό σε όλους ότι παίζεις το πιο επικίνδυνο παιχνίδι και ξέρεις οτι η αντίδραση οιποιουδήποτε θα είναι η πιό βιαιη και νόμιμη.Αυτοι είναι οι κανόνες του παιχνιδιού,οι ληστές το ξέρουν και αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους.Ενοπλος ληστής και τζάμπα μάγγας δεν υπάρχει,ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθυνες του στα ......παιχνίδια μεταξύ ενόπλων.

Οι ρομαντικές ιστορίες στην προκειμένη περίπτωση και σε κάθε ένοπλη πράξη είναι για αιθεροβάμονες η για τους φίλους του αγίου Βαλεντίνου που θα γιορτάσουν σε μερικές μέρες.

Και λίγο πιο κάτω αυτό:

Οι μπάτσοι το ξέρουν αυτό? από Παλαιοκώστας 3:22μμ, Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2007

Απο την στιγμή που κρατάς όπλο ακομη και ψεύτικο είναι γνωστό σε όλους ότι παίζεις το πιο επικίνδυνο παιχνίδι και ξέρεις οτι η αντίδραση οιποιουδήποτε θα είναι η πιό βιαιη και νόμιμη. Αυτοι είναι οι κανόνες του παιχνιδιού,οι ληστές το ξέρουν και αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους

Ενδιαφέρουσα άποψη!

Ισχύει άραγε και για τους μπάτσους, ή αυτοί εξαιρούνται? Γιατί, απ' ό,τι ξέρω, οι μπάτσοι κρατάνε όπλα, πολύ αληθινά και καθόλου ψεύτικα. Σε αυτούς λοιπόν είναι γνωστό ότι παίζουν το πιο επικίνδυνο παιχνίδι και ότι η αντίδραση οιποιουδήποτε θα είναι η πιό βιαιη και νόμιμη?

Αυτό θα πρέπει λοιπόν να ξέρουν οι μπάτσοι. Ότι ισχύει και γι’αυτούς . Δεν τους θεωρούμε τίποτα παραπάνω από εμάς και πρέπει να το δείχνουμε έμπρακτα και όχι ζητώντας οίκτο ή την καλή του διαγωγή. Ξέρουμε ποιοι είναι γιατί ξέρουμε τι αντιπροσωπεύουν και καλά θα κάνουν το τελευταίο να το ξέρουν και οι ίδιοι. Κι απ’ ότι φαίνεται κι από πρόσφατη συνέντευξη ματατζή στα ΝΕΑ ορισμένοι είναι τόσο ζώα που το ξέρουν καλά κι όμως είναι περήφανοι. Απόσπασμα:

Δεν αντιλαμβάνεσθε δηλαδή τους διαδηλωτές ως εχθρούς;

Μα, με αρκετούς από αυτούς έχουμε τα ίδια προβλήματα. Κακές συνθήκες εργασίας, χαμηλές αμοιβές, κεκτημένα που χάνονται με τους καινούργιους νόμους. Προσωπικά έζησα την υπόθεση με την ΕΑΣ το '93. Ήτανε ό,τι χειρότερο για μένα. Να βλέπεις ανθρώπους 52-53 χρόνων να χάνουν τη δουλειά τους και να πρέπει να μεγαλώσουν τα παιδιά τους.

Πώς νιώθατε λοιπόν τις στιγμές που έπρεπε να συγκρουστείτε μαζί τους;

Τους σκεφτόμασταν περισσότερο από όσο νομίζουν οι ίδιοι, ίσως αν ήμασταν στη θέση τους κάπως έτσι να αντιδρούσαμε. Αναρωτιέμαι όμως αν ήταν αυτοί στη θέση μας πώς θα αντιδρούσαν; Τι βία θα ασκούσαν;

Τι να πει κανείς .. Χτυπάνε δηλαδή τα ίδια τους τα αδέλφια… Βέβαια το πόσο αυτοί οι άνθρωποι τελικά μπορούν να αντιληφθούν την θέση στην οποία βρίσκονται είναι πραγματικά ένα ερώτημα αφού μια άλλη δήλωση που έκανε ήταν η εξής :

«Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα με τους αναρχικούς»

Όχι μωρέ, όχι… να μην σου πω κι εσύ αναρχικός είσαι…

Για να κλείσω θα παρακαλέσω παρόλα αυτά , την τελική ευθύνη να την ρίξουμε σ’ αυτό το γαμημένο σύστημα που ανάγκασε το παλικάρι να χάσει την ζωή του για 200€ και τον ανόητο να επιλέξει να γίνει έμμισθος δολοφόνος για να υπερασπιστεί τα everest και κάθε everest.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Βαγγέλη..
Οι α/α ξέρουν πολύ καλά ποιος είναι ο ρόλος της αστυνομίας και δε τρέφουν καμία αυταπάτη για αυτό. Κανείς δε ζήτησε τη τιμωρία του μπάτσου και κανείς δεν στάθηκε στο αν ήταν εκπαιδευμένος η όχι. Το θέμα είναι ότι ένας ένστολος πυροβόλησε και σκότωσε. Και δεν είναι η πρώτη ούτε η τελευτάια περίπτωση δολοφονίας που μένει ατιμώρητη και στη συνέχεια ξεχνιέται. Για έναν μπάτσο που οπλίζει τη σκανδάλη και σκοτώνει τόσο εύκολα εμάς δε μας ενδιαφέρει ούτε η εκπαίδευσή του, ούτε στη συνέχεια η τιμωρία του. Το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι η ανατροπή αυτών των συνθηκών που διαμορφώνονται -είτε από την εξουσία είτε ακόμα και από την ίδια την κοινωνία- και συντηρούν τέτοιες ενέργειες.
Το τι λένε κάποιοι σε διάφορα φόρουμ δε με ενδιαφέρει κ νομίζω πως και εσύ δε χρειάζεται να δίνεις τόση σημασία. Ο καθένας μπορεί να βαφτίζεται αναρχικός και να λέει μπουρδες, όπως επίσης και να κάνει.
Τέλος θα συμφωνήσω με το ότι την ευθύνη την έχει το σύστημα. Ο καπιταλισμός είναι αυτός που γεννάει την φτώχεια και την εξαθλίωση και οδηγεί απεγνωσμένους ανθρώπους στην «παρανομία».
Η τραγική ειρωνεία στην όλη υπόθεση είναι ότι το άτυχο παλικάρι ήταν πρώην τραγουδιστής σε punk συγκρότημα και σε ένα τραγούδι του έλεγε: «πήγε το δίκιο του να βρει….. και ένα γουρούνι με στολή ..... του πήρε τη ζωή….. τώρα στο τάφο του θα λιώνει….. ΜΠΑΤΣΟΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ»

ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΥΛΑΕΙ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΖΗΤΑΕΙ!

*ευχαριστώ πολύ για την δημοσιοποίηση του κειμένου

Χάρης είπε...

Στην τελική αυτή η συζήτηση μπορεί να πάει οπουδήποτε. Ας πούμε μέχρι και στην κατάργηση κάθε οπλοκατοχής και οπλοκατασκευής από όλους(μπατσους κ μη)…Προφανώς δεν θέλω να κάνω αστυνομική έρευνα για το περιστατικό…Αλλά το σημαντικότερο για μένα είναι ότι εφόσον υπάρχουν (αν υπήρχαν βέβαια) σε τέτοιες περιπτώσεις όπλα και σφαίρες, είναι επόμενο ότι υπάρχει κίνδυνος. Μεγάλος μάλιστα. Πόσο μάλλον όταν βλέπεις ένστολους να σημαδεύουν στα πόδια και να πετυχαίνουν το κεφάλι. Αυτό μου δημιουργεί αηδία. Λες και αυτός που πέθανε δεν είχε ζωή και δεν έπρεπε να τον σεβαστούν ούτε μετά τον θάνατό του. Δεν θέλω να μείνω και πολύ στο περιστατικό για τον απλούστατο λόγω του ότι δεν κάνω κανένα διαχωρισμό του παιδιού που σκοτώθηκε και δεν με νοιάζει αν είναι αναρχικός η οτιδήποτε. Το χειρότερο που θα μπορούσε να του κάνει η αστυνομία, το σύστημα του το έκανε…Κατά την γνώμη μου ανώνυμε θα έπρεπε να σε ενδιαφέρει αυτό που λέγεται είτε στα φόρουμ είτε οπουδήποτε για το μόνο λόγω του ότι ο καθένας πλέον λέει ότι του καπνίσει. Δεν ξέρω τι μπορεί να κάνει, αλλά αν δεν ξέρει τι λέει πλέον αυτό θα αντικατοπτρίζεται και στις πράξεις του.
Όσο για το θέμα τον ματατζίδων, είναι πολύ άρρωστο να ακούμε από κάποιον που σηκώνει το κλομπ του και χτυπάει έναν συνταξιούχο, ότι τον λυπάται αλλά τον χτυπάει γιατί πρέπει να ασκήσει κάποια μορφή Βίας! Δεν κατακρίνω τον άνθρωπο έτσι απλά. Δυστυχώς ή ευτυχώς θα τα ρίξω και γώ στο σύστημα …
Δηλαδή μερικά από τα ίδια αιτήματα που έχουν με άλλους εργαζόμενους που αγωνίζονται, είναι να ζητάνε πιο πολλά λεφτά και καλύτερες συνθήκες εργασίας για να ζήσουν. Η δουλεία τους όμως τυχαίνει να είναι η καταστολή κόσμου ο οποίος αγωνίζεται και ζητάει κι αυτός λεφτά για να ζήσει.
Η έννοια των αδερφών κάπου αρχίζει και μπερδεύεται εάν π. χ τα αιτήματα τους για αύξηση μισθών μετά από αγώνες γίνουν δεκτά…Αφού και πάλι θα συνεχίσουν αυτήν την απάνθρωπη δουλεία του να βαράνε κόσμο… Εννοείται ότι δεν θα είναι ευχάριστο για όλους τους ματατζιδες να βαράνε αλλά… Δυστυχώς όμως είναι ακόμα πιο τραγική η κατάσταση, αν σκεφτείς πώς κάπως και αυτοί πρέπει να τα βγάλουν πέρα…Πολλοί μπορεί να πουν ας αλλάξουν δουλεία… Όπως και ότι είναι ευνόητο ότι έχουν δικαίωμα στο να αγωνιστούν...

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Τι να κανουν και τα παιδια.Καπου πρεπει να ξεσπασουν.
Αφου εχουν και το ελευθερο απο τον υπουργο τους.
Μεχρι και φονο μπορουν να πρατουν...

raslowbap είπε...

Δυστυχως ζουμε σε μια κοινωνια που η αδικαιολογητη βια της εξουσιας μεσω των μπατσων ειναι συνηθισμενη, και συνηθως μένει και ατιμωρητη. Θα συμφωνησω οτι φταιει το καπιταλιστικο συστημα για τα γεγονοτα αυτα χωρις όμως αυτο να μηδενιζει την ευθυνη των σκυλιών(μπατσοι) του. Α ντιθετως για μενα την ίδια ευθυνη φέρει οποιος υπερασπιζεται αμεσα(περισσοτερο) η εμμεσα(λιγοτερο) αυτο το συστημα όπως και αυτοι που απλα έχουν μαθει να το ανεχονται.

Διαπορος είπε...

Συμφωνώ ότι φταίει το σύστημα που συμβαίνουν τραγικά πράγματα σαν κι αυτό και λυπάμαι πολύ κάθε φορά που ακούω τέτοια περιστατικά., τι να πώ, είναι τραγικό να αφαιρούνται έτσι εύκολα ζωές. Η τραγική ειρωνεία αυτού του συστήματος είναι ότι θεωρείται «παρανομία» να κλέψεις, αλλά δεν θεωρείται παρανομία να σκοτώσεις (αν είσαι μπάτσος)!!! Δηλαδή για κάποιους ισχύουν οι νόμοι και για άλλους όχι;
Θα συμφωνήσω Χάρη μαζί σου ότι η συζήτηση μπορεί να πάει πολύ μακριά, στην κατάργηση των όπλων και της οπλοκατοχής γιατί μόνο την καταστροφή μπορούν να φέρουν. Ήθελα να αναφέρω και ένα γεγονός που μπορεί κάποιος να μην το ξέρει: ότι όποιος σπουδάζει μπάτσος πληρώνεται απο την πρώτη μέρα των σπουδών του, και τα έτη σπουδών θεωρούνται προϋπηρεσία! Επίσης, μετά το τέλος των σπουδών διορίζεται κατευθείαν! Δηλαδή ένα φτωχό παιδί πώς μπορεί να ξεγελαστεί από το παλιοσύστημα . Είναι τυχαίο που συμβαίνει αυτό σ’ αυτή τη σχολή και μόνο, ή είναι σχέδιο που συντελεί στο να έχει ζήτηση αυτό το επάγγελμα και γιατί όχι, να φανατίζονται πολλοί νέοι άνθρωποι;
Φωτεινή

raslowbap είπε...

Για το θέμα της οπλοφορίας θα ήθελα να προσθέσω πως υπάρχουν χώρες όπου οι αστυνομικοί εν ώρα υπηρεσίας στον στον δρόμο δεν οπλοφορούν

Βαγγέλης είπε...

Ανώνυμε
κρατάω αυτό:
"Το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι η ανατροπή αυτών των συνθηκών που διαμορφώνονται -είτε από την εξουσία είτε ακόμα και από την ίδια την κοινωνία- και συντηρούν τέτοιες ενέργειες."
αλλά θα ήθελα να σου πω να μην είσαι απαραίτητα τόσο απόλυτος λες και όποιοι αναφέρουν κάτι τέτοιο περί εκπαιδεύσεως αστυνομικών κλπ είναι άνθρωποι οι οποίοι δεν μας ενδιαφέρουν. Μην ξεχνάς πως η πλειοψηφία αυτό θα έλεγε και στο κάτω κάτω δεν είναι το πλέον χαζό πράγμα που μπορεί να ειπωθεί στην εποχή μας. Το θέμα θα ήταν λοιπόν να μας ενδιαφέρει και να τους κάνουμε να καταλάβουν.
Τέλος, όπως περίμενα (εκτός και αν δεν το έπιασες), δεν είπες κάτι για την άλλη πλευρά της τελευταίας παραγράφου που νομίζω ότι είναι η πιο ευαίσθητη και δύσκολη να αναλυθεί γενικότερα. Τη πλευρά του αστυνόμου.Είναι σαν να λέω πως είναι κι αυτός θύμα του καπιταλισμού. Βέβαια σε καμία περίπτωση δεν βάζω σε σύγκριση και την ίδια κατηγορία τα 2 θύματα αφού ο ένας αντιστέκεται και το πολεμά και ο άλλος το δέχεται και εκπαιδεύεται να ζει σ' αυτό και να το προστατεύει μάλιστα αλλά πριν εκπαιδευτεί... Όταν δηλαδή είναι ακόμη άνθρωπος... ;(Βλέπε και το σχόλιο του Διαπορος για να κατανοήσεις καλύτερα την έννοια του θύματος απ'την άλλη πλευρά).
Χάρη
πολύ αξιόλογες οι παρατηρήσεις σου. Ήθελα κι εγώ να βάλω το θέμα της οπλοκατοχής γενικά .Λες:

"Δυστυχώς όμως είναι ακόμα πιο τραγική η κατάσταση, αν σκεφτείς πώς κάπως και αυτοί πρέπει να τα βγάλουν πέρα…Πολλοί μπορεί να πουν ας αλλάξουν δουλεία…"
δεν κατάλαβα ρωτάς και απαντάς μόνος σου ; :-) Η απάντηση εννοείται είναι αυτή. Τι σημαίνει κάπως πρέπει να τα βγάλουν πέρα ; Αν σκεφτόντουσαν λίγο παραπάνω δεν θα έκαναν αυτή τη δουλειά. Απλά δεν σκέφτονται και σε πολλούς δεν δίνεται η ευκαιρία να καταλάβουν ή να σκεφτούν απ' τη στιγμή που δεν έχει πέσει καθόλου στα μάτια του κόσμου το επάγγελμα του αστυνομικού. Φαίνεται αυτοί που το χρειάζονται προπαγανδίζουν μια χαρά.
Πρέζα TV
μπορεί να ' χεις και δίκιο.

ras
συμφωνώ με τα λεγόμενα σου απλά θα ήθελα να σκεφτούμε ότι ok εσύ είχες ίσως ας πούμε το περιβάλλον ή βρέθηκες στο περιβάλλον ή είχες την ευκαιρία να ζήσεις με έναν τρόπο διαφορετικό και να βλέπεις κάπως αλλιώς τα πράγματα . Κάποιος που βρίσκεται σε ένα τελείως διαφορετικό περιβάλλον όμως πχ σε μια οικογένεια μπάτσου δεν μπορεί να τα σκεφτεί αυτά. Ή είναι πολύ δύσκολο..Αυτό είναι η απάντηση μου σ'αυτο:
"Αντιθετως για μενα την ίδια ευθυνη φέρει οποιος υπερασπιζεται αμεσα(περισσοτερο) η εμμεσα(λιγοτερο) αυτο το συστημα όπως και αυτοι που απλα έχουν μαθει να το ανεχονται."
Διάπορε
εννοείται πως ο δρόμος για να γίνεις αστυνόμος είναι και θα είναι πάντα ορθάνοιχτος και θα κάνουν το επάγγελμα ελκυστικό. Τώρα για το πως μπορεί κάποιος φτωχός να ξεγελαστεί εντάξει έχεις εν μέρει δίκιο όμως ένας φτωχός και πάλι θα έπρεπε να είναι αυτός που δεν θα δεχτεί να κάνει ένα τέτοιο επάγγελμα. Γιατί αυτός αν είχε αγωνιστεί για οτιδήποτε θα τους είχε βρει μπροστά του τους μπάτσους. Θέλω δλδ να δείξω την αντιφατικότητα του όλου πράγματος.
ras σε ποιες χώρες αναφέρεσαι αυτό που λες είναι πολύ ενδιαφέρον..

Συγγνώμη για την καθυστέρηση της απάντησης μου μα πέρασε μια βδομάδα πολύ full.