Πέμπτη, Δεκεμβρίου 03, 2009

Skhizein (1 εκατοστό πιο κοντά)

Skhizein (Jérémy Clapin,2008) from Bertie on Vimeo.

Μόλις είδα αυτό το παραπάνω υπέροχο animation μικρού μήκους και είπα εμπνευσμένος απ' αυτό να γράψω ένα κειμενάκι. Θα χαρώ αν μου στείλετε κι εσείς δικές σας σκέψεις πάνω σε αυτό. Καλύτερα παρακολουθήστε πρώτα το video και αργότερα διαβάστε το δικό μου προκειμένου να μην σας επηρεάσω με το κείμενο μου... :-Ρ


Χμ... 1,2,3... 10 ... 20 ... 40 ... 80 ...90... 90 και 1.

Μετεωρίτης εν ονόματι «μοναξιά» προσγειώθηκε με ανώμαλο τρόπο στο κεφάλι μου.

91 εκατοστά η απόσταση μεταξύ εμού... κι εμένα.

Ο μετεωρίτης μοναξιά χτυπά εν αγνοία των ανθρώπων, των στατιστικών, των αναλύσεων, των ερευνών, των προφητειών και των αστρολογικών προβλέψεων και πετυχαίνει τον στόχο κατά ποσοστό 100% συνηθίζοντας να χτυπά και να εγκαταλείπει το θύμα αιμόφυρτο και αβοήθητο ενώ παρατηρείται πως έχει τη συνήθεια να αφήνει πάντα πίσω μία μεζούρα.

Προσπαθούσα να επανέλθω. Σηκώθηκα αργά και τίναξα την σκόνη από πάνω μου, περιποιήθηκα όπως όπως τις πληγές και σήκωσα απ’ το πάτωμα την μεζούρα.

91 εκατοστά μακριά μου είμαι εγώ.

91 εκατοστά μακριά μου είμαι εγώ.

Η μοναξιά πάντα θυμίζει την απόσταση και πάντα προσπαθώ να με πλησιάσω. Ελπίζω σύντομα να με ξαναχτυπήσει και η μεζούρα να’ χει πιο ευχάριστα νέα. Ήδη με πλησίασα κατά 1 εκατοστό.





Δεν υπάρχουν σχόλια: