Τρίτη, Ιανουαρίου 04, 2011

Χριστουγεννιάτικες εικόνες στην γειτονιά


Τα παιδιά λένε τα κάλαντα στην γειτονική τράπεζα. Μετά δεν μπορούν να βγούν. Ποιος ξέρει … Ίσως να φταίνε τα τριγωνάκια που είναι μεταλλικά. Περιμένουν την ρομποτική φωνή να τους πει πότε θα ανάψει το πράσινο.

Στο γειτονικό Πλαίσιο η πολιτική του καταστήματος προστάζει οι εργαζόμενοι να είναι στο κλίμα των ημερών. Φοράνε σκούφους με φωτιζόμενα λαμπάκια.

Στην ΔΟΥ της περιοχής τα παιδιά λένε τα κάλαντα. Κανείς δεν ακούει. Άπειρος κόσμος. Όλοι αγχωμένοι. Όσοι δεν είχαν τα λεφτά να πληρώσουν το σήμα παραδίδουν πινακίδες και άλλοι τα βρήκαν τελευταία στιγμή ή βρήκαν χρόνο τελευταία στιγμή.

Στα ΕΛΤΑ της γειτονιάς έχει πολύ μεγάλη ουρά. Τετοιες μέρες λογικό είναι. Όλοι σπεύδουν να στείλουν κάρτες – εγκάρδιες – ευχές – δέματα με δώρα! Κι εγώ πήρα αριθμό. Είχα ένα συστημένο. Περίμενα ανυπόμονα να το πάρω στα χέρια μου. Ποιος ξέρει ποιος με θυμήθηκε! Επιτέλους ένα γράμμα… Πέρασαν περίπου 2,5 ώρες για να έρθει η σειρά μου. Είχα το 198… Στο 6 ταμείο. Όλα τα έχω ταυτότητα, πορτοφόλι, το απόκομμα του συστημένου… όλα. Καλημέρα, χρόνια πολλά… Η ταμίας επιστρέφει με ένα φάκελο της Ατλαντικής ασφαλιστικής. Έληξε, έγραφε μέσα. Ευχαριστούμε για την συνεργασία. Βγαίνοντας κοίταξα καλύτερα τι κρατάνε όλοι αυτοί που περιμένουν στα χέρια τους. Τέλη κυκλοφορίας έγραφε.

Έχει μεσημεριάσει. Τα παιδιά με τα τρίγωνα τρώνε χάμπουργκερ στα goodys και σάντουιτς στον Γρηγόρη της γειτονιάς.

1 σχόλιο:

Frosti είπε...

Χουχου! Ωραίες χριστουγεννιάτικες εικόνες!

Έχω να προσθέσω αρκετές, δεν αφορούν βέβαια τη γειτονιά αλλά όλα αυτά που έιδα τις γιορτινές αυτές μέρες.. Αλλά τελικά δεν το κάνω, θα πω μόνο μία, που αφορά και τη γειτονιά σου τελικά..

Παραμονή πρωτοχρονιάς, καθώς ερχόμουν σπίτι σου, το μάτι μου σκάναρε τα πάντα γύρω για να αντικρύσει αυτές τις "γιορτινές" εικόνες.. Κόσμος έτρεχε να ψωνίσει πάλι.. Μαγαζιά ανοιχτά 6 η ώρα, λες να το κρατήσουν μέχρι τις 9??

Περνάει από δίπλα μου βιαστικός, 50άρης, Ρώσος μάλλον, χαρούμενος, το μυαλό μου πήγε κατευθείαν στο πως θα περάσει εκέινος τα Χριστούγεννα με τους δικούς του.. Γλέντι τρελό με φαγητά και ποτό, απλά, φτωχικά ίσως, αλλά με αγάπη.. Είναι χαμογελαστός, κρατά στα χέρια του δώρο και φαίνεται πολύ χαρούμενος γι'αυτό! Ποιός ξέρει για ποιόν ήταν..