Σάββατο, Ιουνίου 04, 2011

Σύνταγμα... Αγαλματάκια ακούνητα, αγέλαστα μέρα ή νύχτα; 1-2-3 στοπ!

Όπως και να το κάνουμε, όσα λάθη κι αν βρίσκουμε σε αυτή την "αγανάκτηση" κι όσα σουρεάλ σκηνικά είδα και άκουσα τις ελάχιστες στιγμές που εγώ παρευρέθηκα εκεί, παρόλα αυτά, τουλάχιστον προσωπικά, δεν έχω βρεθεί σε πολλές τέτοιες συνελεύσεις...

Καλά αυτό νομίζω το διακρίνουμε όλοι αλλά εγώ θέλω να τονίσω κάτι συγκεκριμένο. Δεν έχω συζητήσει σε πολλές συνελεύσεις το πως φαντάζομαι τον κόσμο καλύτερο.Γενικότερα ακόμη νιώθω αμήχανα για να κάνω μία γενικότερη κριτική αλλά αυτό το κρατάω.

Ακόμη και τον Δεκέμβρη ( λογικό ήταν βέβαια) αλλά συζητάγαμε συνήθως πιο πρακτικά ζητήματα. Τα πράγματα έτρεχαν, ο χρόνος ένιωθες κατά κάποιο τρόπο να πιέζει. Δεν μπορώ να το εξηγήσω εύκολα. Αλλά θυμάμαι σε όλα μία απίστευτη ταχύτητα και όταν τα θυμάμαι, απ' το μυαλό μου περνάνε φωτογραφίες σε 24fps!!!

Και οι συνθήκες λοιπόν ευνοούν αυτή τη στασιμότητα αλλά και οι άνθρωποι νομίζω ότι την επιθυμούν. Ακόμη και οι πιο μάχιμοι παρόλο που περιμένουν πότε θα αρχίσει η "πράξη" έχω την εντύπωση ότι κατα βάθος γουστάρουν και λίγο το άραγμα αυτό.Ε, να συναντήσεις και κανεναν γνωστό, να μην έχεις και το άγχος του μπάτσου... Τεσπά, φαίνεται σαν να είπαμε ώπα... κινούμαστε απίστευτα γρήγορα... δεν έχουμε καταλάβει που πάμε, τι κάνουμε... στοπ! Και τώρα χρειάζεται κουβέντα και κουβέντα και κουβέντα... Και που ε? Πάνω στην "πλατεία τρέξιμο" που σταματάγαμε μόνο για να χαζέψουμε το χριστουγεννιατικο καρουζέλ. Συμβολικό μάλλον...
Ίσως να μην είναι λοιπόν και τόσο άσχημα τα πράγματα. Αν πιστέψουμε ότι επαναπροσδιορίζουμε αξίες... Ίσως χρειάζεται αυτός ο χρόνος. Αυτή η στασιμότητα. Αν και πάντα ελλοχεύουν κίνδυνοι.

(ουφ! Ορίστε είπα και κάτι καλό για το Σύνταγμα. Ορίστε να μην λέτε... όσοι έχετε ακούσει τα μύρια όσα τόσες μέρες... καλό; υποδύομαι... λέγεται "υποκριτική γραφή"! Χεχε! Πλακίτσα

Δεν υπάρχουν σχόλια: